Ik heb een hele goede ervaring gehad met Praktijk 4 You! Mijn sessies hebben plaatsgevonden bij Jacco en vanaf de eerste sessie voelde ik mij gelijk op mijn gemak. Ik heb veel over mezelf geleerd en handvatten gekregen waar ik mezelf nog verder mee kan ontwikkelen. Ontzettend blij en dankbaar dat ik bij Jacco terecht ben gekomen. Zeker een aanrader!